pinterest social media
Google adauga strategia de licitarea automata pentru maximizarea conversiilor Articol recent Google BETA “buy button” Urmatorul articol 3 metode dovedite pentru a...

Cea mai noua optiune de licitare inteligenta are scopul de a creste volumul de conversii si va cheltui bugetul zilnic al unei campanii in vederea atingerii acestui obiectiv.

Strategiile de licitare inteligenta din AdWords utilizeaza invatarea automata pentru a ajusta sumele licitate adaptate pentru fiecare actiune. Algoritmii iau in considerare un numar de factori, incluzand, bineinteles, tipul de strategie de licitare. Cea mai nou adaugare la strategiile de licitare inteligenta AdWords este Maximizarea conversiilor.

Din anuntul din aceasta saptamana:

Maximizarea conversiilor va v-a ajuta sa obtineti cel mai mare numar de vanzari din bugetul dvs. existent, tinand cont de lista de remarketing, ora din zi, browser si sistemul de operare in sumele licitate.

Maximizarea conversiilor ia in considerare performanta istorica. Spre deosebire de strategiile de plasare a profitului obtinut prin ROS sau de suma licitata CPA vizata, optimizare conversiilor se refera mai degraba la volumul de conversie de la rentabilitatea investitiilor. Maximizarea conversiilor va cheltui bugetul zilnic in urmarirea mai multor conversii.

Google declara ca Trex a inregistrat o crestere cu 73% a conversiilor, o crestere cu 59% a ratei de conversii si o crestere a CPA cu 42% in primul sau test utilizand maximizarea conversiilor.

Cateva lucruri de retinut pentru a maximiza conversiile:

  • Este necesara configurarea urmaririi conversiilor AdWords.
  • Campania trebuie sa aiba buget propriu, sa nu imparta bugetul cu alte campanii.
  • Maximizarea conversiilor va ramane in limitele bugetului stabilit, dar va viza acoperirea acestui buget zilnic.
  • Daca o campanie este in prezent subutilizata, asteptati sa vedeti o crestere a cheltuielilor atunci cand treceti la maximizarea conversiilor.
  • Maximizarea conversiilor este acum listat ca optiune de strategie de licitare in cadrul setarilor campaniei din campaniile de cautare.

Vrem sa stim parerea ta