Ca raspuns la feedback-ul utilizatorilor, Google Ads introduce filtre in pagina Prezentare generala.
Pagina Prezentare generala este primul loc in care utilizatorii acceseaza dupa logare. Aceasta inseamna ca toata lumea interactioneaza cu aceasta pagina la un moment dat in timp ce utilizeaza Google Ads.
Posibilitatea de a filtra informatiile din pagina de prezentare generala aduce la un nou nivel de functionalitate, o anumita sectiune din cont cu care toti utilizatorii interactioneaza in fiecare zi.
„Pagina de prezentare generala va ofera un rezumat al performantei contului si afiseaza informatii importante ce pot fi intelese dintr-o singur privire. Cu toate acestea, afacerea dvs. Este unica si de multe ori doriti o vizualizare personalizata a datelor. Am auzit feedback-ul dumneavoastra, deci incepand de astazi puteti filtra pagina de prezentare generala…”
Utilizatorii pot aplica urmatoarele filtre pe pagina de prezentare generala ( Overview page):
- Dispozitiv
- Campanie
- Tipul campaniei
- Starea campaniei
- Grup de anunuri
- Starea grupului de anunturi
Anunturile Google permite utilizatorilor sa adauge filtre la pagina de prezentare. Aceasta caracteristica este disponibila acum pentru toate conturile Google Ads.
Vrem sa stim parerea ta