pinterest social media
Google Adwords pentru incepatori Articol recent Sfaturi pentru campaniile... Urmatorul articol 5 tendinte in AdWords in...

Pentru agentiile de publicitate care depind de  apelurile catre un anumit numar de telefon pentru conversii sau alte motive, vor fi nevoiti sa se confrunte cu aceasta provocare din 19 ianuarie 2017.

Unele agentii de publicitate AdWords au primit un e-mail neasteptat de la Google in care erau explicate modificarile viitoare ce vor privi numerele de telefon care apar in reclame. Schimbarea afecteaza campaniile care utilizeaza atat extensiile de apel, cat si extensiile de locatie.

Google  a extins aria de expunere a anunturilor ce includ extensii de locatie inca din anul anterior, incluzand afisarea anunturilor in Maps si in Local Finder.  Cei la la Google  vor implementa noile modificari si vor fi gata din data de 19 ianuarie, logica din spate avand ca scop cresterea relevantei anunturilor. Acestia vor afisa un numar de telefon local cand este afisata extensia de locatie a unui magazine sau locatii, chiar daca call extensia din campanie utilizeaza un numar de telefon diferit.

Pana a fi implementat acest nou update, cei de la Google inca testeaza urmand ca pe 19 agentii de publicitate sa ia parte si sa se adapteze la aceasta noua schimbare. Agentii de publicitate care au extensii de locatie sunt sfatuiti sa verifice inregistrarile in Google My Business, dar si numarul de telefon oferit pentru fiecare locatie.

Acest update va crea probleme cu care trebuie sa ne confruntam cu totii.

Exista numeroase scenarii in care agentiile de publicitate cu locatie fizica prefera sa aiba apelurile directionate catre un numar sau catre un call center.

Update-ul va va crea o serie de probleme in ceea ce priveste monitorizarea conversiilor insa cei de la Google vor oferi solutie pentru rezolvarea tuturor problemelor acestui nou update.  Agentii de publicitate pot renunta la afisarea numerelor locale, dar Google avertizeaza ca acest lucru ar putea afecta negativ campaniile.

Un purtator de cuvant al Google a declarat ca AdWords exploateaza in mod activ urmarirea conversiilor pe numere de telefon specific, dar pana ca acest lucru sa se intample, agentiile de publicitate care nu sunt pregatiti pentru a avea apeluri catre locatii individuale, nu doresc sa piarda urmarirea conversiilor sau alte motive vor putea sa evite aceste modificari prin setari.

Google AdWodrs

 

Share

Vrem sa stim parerea ta