Raportare scorului de calitate in interfata AdWords lasa mult de dorit. Numai scorul de calitate actual este disponibil, iar detaliile sunt continute in ferestre pop-up care fac analiza greoaie, dar acest lucru se poate schimba.
Avner Pinchover a impartasit o postare pe versiunea israeliana a blogului Inside AdWords care descrie o serie de noi coloane de valori ale scorului de calitate care vin in interfata de utilizare AdWords. Din momentul implementarii acestor schimbari, agentii de publicitare ar putea sa vada o noua sectiune din valorile scorului de calitate disponibila in conturile lor AdWords. Actualizarea ar include sapte noi puncte de date pentru analiza.
Dupa update este posibil sa analizam si sa impartasim date privind scorul de calitate pentru cei trei factori esentiali ai scorului de calitate care sunt blocati in aceste ferestre de tip pop-up de la fiecare cuvant cheie.
Expected Click-through Rate
Ad Relevance
Landing Page Experience
In plus, noile valori istorice care vor arata ultimul scor cunoscut in intervalul de date selectat (pana in ianuarie 2016):
- Quality Score (Historic)
- Ad Relevance (Historic)
- Landing Page Experience (Historic)
- Expected Click-through Rate (Historic)
Agentii de publicitate vor putea segmenta rapoartele de cuvinte cheie in fiecare zi pentru a analiza datele scorului de calitate de la sfarsitul zilei. In exemplul din postarea mai jos de pe blog, 3/10 Qual. Score este scorul curent si Qual. Score (hist) indica mai intai ultimul scor de calitate cunoscut pentru o perioada de raportare si scurtul istoric pentru fiecare zi din perioada de raportare. Rapoartele arata un scor de calitate gol atunci cand nu exista suficiente date despre afisari si click-uri.
In functie de postarea de pe blog, coloanele scor de calitate ar fi de asemenea disponibile la nivelul contului de manager (MCC). Acest lucru ar reprezenta o schimbare semnificativa a nivelului de date pe care Google il ofera si ar face posibila analizarea tendintelor scorului de calitate.
Vrem sa stim parerea ta