Google continua sa isi extinda anunturile si pentru furnizorii locali de servicii. In aceasta saptamana, compania a anuntat ca sunt disponibile anunturi de servicii pentru casa ce pot fi folosite de catre mai multe companii din mai multe orase.
Vanzatorii, electricienii si companiile de remorcare pot rula anunturi prin intermediul programului AdWords Express care se alatura lacatusilor si instalatorilor, curatatoriilor de case si mesterilor.
Google a lansat anunturi de servicii la domiciliu in 2015 cu un pilot in San Francisco. Acest produs publicitar este disponibil si in Stockton, San Diego, Los Angeles si Philadelphia marcand prima sa disponibilitate pe Coasta de Est. Conform practicii sale, Google a testat regulat noi formate pentru aceste anunturi in ultimii ani.
Produsul are ca scop satisfacerea asteptarilor sporite ale consumatorilor privind furnizarea de resurse si funizorii de rezervari la cerere online. Este un sector care ofera un mare potential de piata pentru Google. Serviciile de domiciliu se preconizeaza a fi o piata de 435 de miliarde de dolari la nivel mondial pana in 2021. Google nu este singur in acest domeniu, deoarece se lupta cu Yelp, Angie’s List si Amazon Home Services care vor o parte din aceasta piata.
Dupa ce au trecut printr-un proces de verificare a aplicatiilor si a fundalului, funizorii isi pot configura anunturile de oferire a serviciilor prin intermediul AdWords Express.
Vrem sa stim parerea ta