Acest nou concept de campanii inteligente se bazeaza pe ideea de machine learning (invatarea automata), care va analiza si invata toate aspectele de optimizare ale campaniilor.
Automatizarea nu este noua pentru campaniile de display, dar noile smart display campaigns nu vor oferi doar reclame automatizate. Targetarea, licitarea si toate anunturile vor fi difuzate pe pilot automat, alimentat prin machine learning.
Sistemul ofera posibilitatea advertiserilor sa furnizeze titluri, descrieri, logo-uri si imagini pentru a crea responsive text, bannere si anunturi. Sumele licitate sunt stabilite pe baza costurilor CPA vizate, pentru fiecare licitatie, deoarece sistemul determina probabilitatea de conversie.
Smart display campaigns combina titluri, imagini si asa mai departe pentru a crea anunturi imagine si text. Ele se pot transforma chiar si in anunturi native, amestecandu-se perfect pe site-uri. In timp, anunturile dumneavoastra se vor optimiza pe baza statisticilor pentru a va aduce cat mai multe conversii.
Pentru ca smart display campaigns sa functioneze, advertiserii au nevoie de:
-instalarea conversion tracking si inregistrarea a cel putin 50 de conversii in reteaua display sau cel putin 100 de conversii din anunturile din reteaua de cautare in ultimele 30 de zile;
-licitare CPA;
-stabilirea bugetelor zilnice incat sa permita targetarea si licitarea CPA;
-putin exclude orice site;
-puteti rula dynamic retargeting prin smart display campaigns.
Daca dumneavoastra cautati un control precis, aceasta optiune nu vi se potriveste. Cu toate acestea, sistemul poate genera mii de permutari de anunturi si puteti vedea exemple de anunturi in timpul instalarii.
Pentru a configura o campanie smart display alegeti unul dintre primele patru obiective din “drive action” in ecranul cu obiectivele de marketing atunci cand incepeti sa creati o noua campanie grafica, apoi alegeti “Use Smart display campaign”.
Pentru a analiza performantele, in tabel puteti vizualiza detaliile pentru fiecare material in parte, inclusiv o nota (cea mai buna, buna si scazuta) pe baza capacitatii sale de a genera conversii.
Asteptam cu nerabdare sa se implementeze si in Romania si sa testam si noi aceasta functie.
Vrem sa stim parerea ta