Paginile de destinatie proaste, in special pe dispozitivele mobile, pot duce la uciderea conversiilor. Exista rate ridicate de respingere daca utilizatorii nu pot gasi informatiile dorite sau experienta utilizatorului este prea greoaie sau lenta.
Pentru a ajuta agentii de publicitate sa imbunatateasca performanta mobile, Google a anuntat un nou instrument pentru landing page la Google Marketing Next la inceputul acestui an. Este conceput pentru a ajuta marketerii sa evolueze prietenia mobile a diferitelor adrese URL pe site-urile lor.
Aceasta va fi lansata in urmatoarele saptamani ca o fila in noua interfata AdWords.
Dupa cum ilustreaza graficul de mai jos, paginile de destinatie vor identifica adresele URL ale site-urilor care conduc cele mai multe clickuri/angajamente. Instrumentul raporteaza, de asemenea, rata de click pe dispozitivele mobile(MFCR), care reprezinta procentajul de clickuri mobile provenind de la smartphone-uri ce ajung pe o pagina de destinatie mobile-friendly.
Aceste rapoarte vor permite comerciantilor sa identifice si sa stabileasca prioritatea adreselor URL care trebuie rezolvate. De exemplu, daca o pagina aduce numeroase clickuri pe desktop, dar nu este mobile-friendly, trebuie sa ii fie acordata atentie. Acelasi lucru este valabil si pentru adresele URL care genereaza numeroase clickuri mobile, dar cu un MFCR scazut.
Paginile de destinatie vor afisa informatii despre campaniile de search, display si video. Cu toate acestea, acum datele MFCR sunt disponibile numai pentru campaniile de cautare.
Vrem sa stim parerea ta