pinterest social media
Google lanseaza segmente de public similare pentru Search si Shopping Articol recent 3 metode dovedite pentru a... Urmatorul articol Google Search App pentru...

Google a anuntat lansarea mult asteptata a audientelor similare pentru Search. Segmentele de public similare pot fi construite din vizitatorii anteriori ai site-urilor, liste de remarketing pentru anunturile afisate in reteaua de cautare(RLSA). De asemenea, compania a anuntat oficial disponibilitatea globala a directionarii in functie de client pentru campaniile Shopping Ads.

Google a incercat mai intai extinderea unor segmente de public similare din display to search. Cu o audienta similara pentru search, Google targeteaza utilizatorii ce cauta aceleasi lucruri ca si utilizatorii adaugati in RLSA., ceea ce inseamna ca ia in considerare tipul cautarilor pe care le-au efectuat utilizatorii cand au intrat pe site sau chiar au convertit pe site-ul unui agent de publicitate.

Exemplu oferit de Google:

“Tocmai ati creat o lista de remarketing cu persoanele care au cumparat pantofi de alergare de pe site-ul dvs. cu articole sportive. In loc sa va ajute sa ajungeti la grupuri largi de persoane interesate de “alergare“ audientele similare vor identifica faptul ca persoanele din aceasta lista au avut tendinta de a cauta “formare in triatlon” si “a cumpara pantofi de alergat usori” inainte de a veni pe site si de a face o achizitie. Bazat pe acest lucru, audientele similare vor gasi apoi si alte persoane cu comportament similar in cautari, cum ar fi persoanele care au cautat “cumparati pantofi de alergare usori”.

Listele sunt actualizate in mod constant si automat, deoarece utilizatorii isi modifica activitatea de cautare si din moment ce un utilizator v-a vizitat site-ul, nu va mai fi inclus pe lista de audiente similare.

Ambi McNeil, seful departamentului de marketing digital la Fiat Chrysler Automobilies din SUA, care a testat audiente similare pentru cautare, a declarat pentru Google ca “ in mai putin de doua luni, audiente similare pentru cautari au inregistrat o crestere cu 11% a ratei de click si cu 22% mai multe conversii de-a lungul campaniilor de testare.

Agentii de publicitate pot aplica segmente de public similare in campaniile de Shopping si Search si pot modifica sumele licitate in functie de segment.

Customer Match for Shopping  le permite agentilor de publicitate sa targeteze clientii existenti cu Shopping Ads.

Google continua dezvoltarea platformei AdWords, deci fiti pe faza!

Vrem sa stim parerea ta