Noul test face parte dintr-o atentie mai mare acordata monetizarii datorita numarului tot mai mare de cautari locale.
Google testeaza mai multe oportunitati de anunturi in knowledge panels. In acest caz, acesta testeaza anunturile pe panouri pentru companiile locale.
Observata de Dr. Pete Meyers de la Moz, exemplul de mai jos arata un anunt de la Groupon pentru clubul prezentat. Un apel de actiune pentru link-urile “view deal” la pagina de oferte aferenta de pe Groupon.com
Vizualizati imaginea pe Twitter
“In prezent experimentam noi modalitati de a afisa informatii locale relevante si de ajutor utilizatorilor pe Google Maps si Search.” a declarant un purtator de cuvant al Google pentru Land Search Engine atunci cand a fost intrebat despre plasarea anuntului. “Mentinerea unei experiente bune pentru utilizatorii nostri este prioritatea noastra principala si pe baza feedback-ului, vom determina daca aceste modificari sa fie eliminate definitive si in sens larg”.
Google a difuzat anunturi in knowledge panels incepand cu anul 2013 pentru dealerii de automobile, produse, filme, emisiuni TV si muzica, dar aceasta este prima data cand anunturile pentru ele au aparut in panouri pentru companii locale.
Anul trecut, la scurt timp dupa eliminarea hartilor din reteaua Search Partners din AdWords, Google a introdus planuri de a extinde prezenta anunturilor si de a experimenta formate in Harti Google. In acel moment Google a declarant ca o tremie din cautari sunt locale si ca acestea sunt in crestere cu 50% mai repede decat cautarile mobile in general.
Vrem sa stim parerea ta