pinterest social media
Greseli de marketing pe care trebuie sa le eviti Articol recent 4 trucuri de a salva bani... Urmatorul articol 4 Moduri in care sa...

Fiecare campanie firma are un produs sau un servici ce merita promovat, dar acest lucru nu se poate face oricum. In spatele unei campanii de promovare se afla o intreaga echipa de oameni ce vor gandi o strategie de promovare care sa va aduca produsul/serviciul in lumina reflectoarelor.

Exista insa foarte multe cazuri in care din graba sau din dorinta de a economisi bani antreprenorii fac investitii proste alegand sa se promoveze intr-un mod ce le face mai mult rau decat bine.

Marketing-ul prost poate fi devastator, distrugand loialitatea clientilor dumneavoastra.

4 greseli pe care trebuie sa le evitati:

 

  1. Promisiunile false au impact negativ pentru brand

In momentul in care doriti sa atrageti posibili clienti prin diferite promisiuni inedite, iesite din tipar si care va vor scoate in evidenta ar trebui sa va asigurati ca acel lucru il veti putea oferi.

Foarte multe campanii esueaza pentru ca promit ceea ce nu pot oferi ramanand chiar si fara clientii vechi pentru ca din actiunile firmei reiese neseriozitatea.

Nu promite mai mult decat poti oferi!

 

  1. Datele gresite conduc la campanii neprofitabile

Companiile nu isi pot permite sa lucreze cu date incorecte pentru ca acet lucru ar duce la o interpretare gresita ce ar cauza pierderi.  Cu cat datele cun mai veridice si complexe cu atat acestea vor ajuta mai mult la luarea unor decizii ce pot schimba la la 360 de grade modul de promovare.

 

  1. Inducerea in eroare a clientilor

Risipa resurselor se poate face foarte usor in momentul in care fara sa analizati stocul sau site-ul promovati produse ce nu mai exista in stoc sau trimiteti anunturi catre persoanele gresite. Enumerarea diferitelor greseli poate continua, toate reprezentand modalitati prin care veti pierde bani fara sa obtineti vreun rezultat.

Agentii de publicitate trebuie sa faca munca clientilor cat mai usoara si sa ii convinga foarte rapid sa converteasca.

  1. E-mail-uri agresive

Pentru intreprinderile mijlocii campaniile de e-mail marketing ofera un ROI de 246% insa lucrurile  trebuie facute ca la carte. Campaniile de e-mail marketing trebuie sa fie segmentate catre un public tinta bine ales. O explozie de e-mail-uri catre intreaga lista de abonati poate face ca e-mailurile dumneavoastra sa ajunga in spam. Mare atentie la modul in care sunt realizate campaniile de e-mail

Vrem sa stim parerea ta