Promovarea unui site este un lucru mult mai complex de va puteti imagina pentru ca sunt atat de multi factori de care trebuie sa tinem cont incat in chiar daca am face totul perfect va exista o persoana pentru care site-ul sa nu fie perfect.
Site-ul reprezinta cartea de vizita a unui business, acesta reprezantand prin imagini, clipuri sau informatii despre activitatea desfasurata dar si despre alte aspecte (misiunea, obiectivele, strategia, produsele/serviciile etc), totul pentru a oferi utilizatorilor toate informatiile de care are nevoie intr-un mod cat mai rapid, eficient si usor de inteles.
Site-ul unei companii joaca mai multe roluri pentru ca acesta reprezinta o sursa de informatii, un mod de promovare dar si linia a sosire a clientilor. Dupa cum spuneam in randurile anterioare site-ul trebuie sa ofere informatii userilor. Foarte multe persoane tin cont de modul in care site-ul unei companii arata, moment in care creaza o legatura intre site-ul firmei si valorile acesteia.
Suntem niste fiinte ce sunte impresionate de ceea ce este frumos, usor de inteles si la indemana, iar de aceste lucruri trebuie sa tineti cont pentru ca va veti putea promova foarte usor faca munca o singura data. Un design personalizat, informatii usor de inteles, usurinta navigarii toate duc la crearea unei experiente placute pentru user, iar acesta va v-a tine minte.
Structura site-ului trebuie gandita asfel incat sa va promovati serviciile si sa ii induceti in mod subtil userilor ca produsele/serviciile dumnevoastra sunt lucrurile de care el are nevoie. Puneti-va in valoare atuurile intr-un mod cat mai placuta, dar nu exagerat.
Modul in care arata site-ul si este optimizat va face sa ocupati primele pozitii in cautarile userilor pe Google. Promovati-va inteligent investind in designul site-ului, dar si in servicii de optimizare SEO pentru pe termen lung rezultatele vor fi vizibile si chiar foarte multumitoare.
Un site optimizat SEO ce ocupa primle pozitii are un trafic lunar peste medie, iar numarul persoanelor ce convertesc este considerabil mai mare. Promovati-va folosindu-va site-ul si astfel veti ocupa primele pozitii datorita lucrurilor bine facute (optimizare profesionista si web design personalizat).
Si sa nu uitam de faptul ca site-ul reprezinta lina de sosire a clientilor. Sa presupunem ca investiti in campanii de AdWords, Facebook Ads, E-mail Marketing, Socila Media etc, iar incasarile nu cresc. Va recomandam sa analizati datele si sunt sigur ca veti observa faptul ca traficul de pe site a crescut insa persoanele ce ajung pe site nu petrec prea mult timp descoperind ceea ce le oferiti.
De ce?
Problema este reprezentat de site. Dumneavoastra sunteti profesionisti, oferiti servicii si produse de calitate, dar site-ul reflecta asta?
Sunt multe site-uri facute dupa ureche fara sa creeze o experienta utilizatorului. In momentul in care utilizatorul intra pe site-ul dumneavoastra acesta trebuie sa fie captat intr-un fel sau altul de modul in care acesta este creat si sa il faceti sa petreaca mai mult timp. Imaginile, clipurile, cromatica, stilul, dar si alte elemente contribuie la cresterea timpului petrecut de utilizatori pe site si la rezultatul final, adica la numarul conversiilor.
Cand investiti in promovarea unui site, investiti si in site pentru acesta este in un mijloc de promovare si ganditi-va ca el reflecta business-ul dumnevoastra.
Investeste inteligent si alege firme specializate pe servicii de web design, SEO si promovare prin campanii de Google AdWords, Facebook Ads etc pentru ca doar asa veti merge pe drumul cel bun indrumat fiind de specialisti.
Vrem sa stim parerea ta