pinterest social media
Instagramul, un canal de promovare eficient Articol recent Google adauga fila de... Urmatorul articol Strategia PPC...

Sunt convins ca ati avut mai multe discutii cu oamenii de marketing pentru a va oferi servicii de promovare online si, cu siguranta, unii dintre ei v-au spus despre extinderea campaniilor pe Instagram. Probabil nu ati luat prea in serios aceasta oferta, insa, daca veti citi in continuare veti afla ca exista un numar mare de persoane ce pot intra in grupul dumneavoastra de posibili clienti.

In Romania aproape 400.000 de persoane folosesc Instagram, iar din acestia peste 240.000 au fost activi la inceputul acestui an.  Poate vi se pare un numar relativ mic de persoane insa interactiunea lor cu continutul publicat este la cote foarte inalte: 1,8 milioane de imagini au fost publicate de romani, acestea inregistrand peste nouazeci de milioane de like-uri.

Cum a ajuns Instagram o retea atat de importanta?

Instagram este o retea ce a fost creata pentru pasionatii de fotografie si folosita aproape in exclusivitate de pe terminalele mobile. Aceasta a fost lansata in anul 2010, iar filtrele foto i-au crescut popularitatea, rezultatul fiind imagini cu un aspect retro.

Cum am mentionat mai sus, numarul utilizatorilor este foarte mic comparativ cu Facebook care numara peste 8 milioane de utilizatori, dar Instagram se afla intr-o etapa de crestere foarte evidenta ce nu a fost influentata de afisarea postarilor in functie de diversi algoritmi, la care putem adauga faptul ca abia din 2016 companiile au inceput sa acorde atentie si campaniilor de pe aceasta retea de socializare, ceea ce face ca Instagramul sa nu sufoace cu reclame utilizatorii, ceea ce garanteaza faptul ca veti putea atrage atentia mai usor.

Campaniile pe Instagram pot fi folosite de orice afacere pentru ca atata timp cat reusiti sa ilustrati in cadrul acesteia prin imagini sugestive ceea ce oferiti, campaniile vor aduce rezultatepe dorite.

Pentru a obtine rezultate trebuie sa va definiti foarte bine comunitatea si sa identificati cati dintre  posibilii dumneavoastra clienti se afla pe Instagram si daca se merita sa incepeti campanii si sa le extindeti pe aceasta. In plus, crearea unor campanii pentru ca brandul sa fie prezent pe Instagram nu ajuta cu nimic, dar daca reusiti sa rezolvati o problema pe care clientii nu stiu cum sa o rezolve si dumnevoastra reusiti asta prin Instagram, atunci veti fi cu un pas inainte.

Un ultim sfat din partea noastra ar fi sa comunicati cu cei prezenti pe Instagram. Realizarea si extinderea unor campanii pe aceasta retea nu va v-a ajuta cu nimic atata timp cat nu comunicati cu  persoanele ce formeaza comunitatea dumneavoastra de acolo.

Definiti-va comunitatea, analizati foarte bine ceea ce trebuie sa faceti, extindeti campaniile si pe Instagram si nu uitati sa comunicati cu acestia!

Share

Vrem sa stim parerea ta