In ultimele cateva luni Google a lansat noi caracteristici exclusiv in noua interfata AdWords.
#1. In curand vom putea vedea ce a modificat performantele unui cont cu ajutorul Notitelor
De cate ori te-ai uitat la o diagrama din AdWords, ai vazut o crestere sau o scadere a performanteri si a trebuit sa analizezi amanunti cont sau chiar in alta parte pentru a gasi o explicatie?
De cate ori ati dorit sa puteti marca modificarile semnificative, lansarea de campanii pe alte canale sau sa le extindeti mai mult in AdWords, asa cum puteti face in Google Analytics? Ei bine acum poti face acest lucru cu ajutorul notitelor.
Notitele AdWords pot fi create direct in noua platforma si vor fi vizibile pentru toti ceilalti utilizatori care au acces la un cont. Notele sunt amplasate sub zona graficului sub performantele masurate ( la fel ca in Google Analytics), iar o coloana cu notite poate fi extinsa in partea dreapta dupa cum este necesar pentru a vedea mai multe detalii.
Notele sunt disponibile la orice nivel al unui cont si vor fi lansate in urmatoarele saptamani.
#2 Prioritizati optimizarile cu recomandari de la Google
Google a modificat fila Oportunitati in noua interfata AdWords in noiembrie. Acum pagina are un nou nume –Recomandari- si noi caracteristici. Scopul este de a fi mai asistat de sugestiile AdWords in procesul de optimizare a campaniilor si de imbunatatire a performantelor.
#3 Scorul de performanta al contului
O alta actualizare a paginii Recomandari va fi un curand adaugarea unui Scor de performanta al contului. Scorul performantei al contului este in esenta, o reprezentare vizuala a locurilor in care sunt cele mai mari oportunitati de optimizare si unde agentii de publicitate ar trebui sa-si concentreze eforturile. Pentru a fi clar, acest scor nu are nimic de-a face cu scorul de calitate, rangul anunturilor sau licitatia in sine.
Pagina Recomandari va fi lansata in viitorul apropiat, iar Scorul de performanta al contului va fi disponibil in conturi in urmatoarele saptamani.
Google a anuntat de asemenea noi caracteristici de marketing cu raspuns direct care permit agentilor de publicitate sa utilizeze intentia de cautare pe YouTube.
Vrem sa stim parerea ta