pinterest social media
Moduri in care iti poti promova salonul de infrumusetare Articol recent Brandul, un element... Urmatorul articol Featured snippets de la Google

In prezent cu totii apelam la internet in momentul in care dorim sa gasim o cafenea, un restaurant, o frizerie sau un coafor, iar una din problemele cele mai mari este ca nu sunt evidentiate.

De exemplu veti cauta un salon nou pentru ca cel pe care dumneavoastra il vizitati in mod frecvent s-a inchis si aveti nevoie de un nou salon care sa fie aproape. Pe Google veti gasi un salon la 2-3 km distanta. Va veti duce la acesta si cand va intoarceti sau intr-o alta zi veti descoperi ca pe langa locuinta dumneavoastra sunt alte 2-3 saloane ce nu v-au atras atentia niciodata sau pe care nu le-ati gasit online.

Exemplul este dat pentru a va face sa intelegeti ca indiferent de tipul de afacere pe care il aveti, dumneavoastra pierdeti clienti pentru ca ei nu stiu de afacerea dumneavoastra.

Pentru a evita aceste pierdeti aveti nevoie doar de putin timp pe care trebuie sa il investiti in a va crea o prezenta in online.

Chiar daca nu aveti resursele necesare pentru a va crea un site pe care sa il promovati eficient inca exista solutii.

1. Inscrieti-va afacere pe Google My Business si astfel clientii va vor gasi pe Google Maps, dar si in cautarile locale. In plus veti putea primi recenzii si veti avea sansa sa oferiti cateva informatii despre activitatea dumneavoastra.

2. Creati-va o pagina de Facebook si postati imagini relevante pentru clientii dumneavoastra. Chiar daca nu detineti un site, o simpla cautare, ar putea scoate la inaintare pagina dumnevoastra de Facebook.

3. Folositi Instagram si postati clipuri si imagini din salon. Studiile arata ca Instagram are o rata de interactiune de 5 ori mai mare decat Facebook.

Este foarte important sa nu uitati de h-taguri.

Mediu online va ofera posibilitati nelimitate de promovare a afacerii pe care o detineti si daca in prima parte am mentionat 3 modalitati de promovare la care puteti apela cu costuri 0 sau aproape de 0, trebuie sa va spunem ca exista si servicii platite care va pot accelera incasarile si creste in acelasi timp numarul de clienti.

Cele mai eficiente servicii de promovare online sunt:

  • SEO (Search Engine Optimization) ce presupune optimizarea siteului pentru motoarele de cautare.
  • AdWords, serviciu oferit de Google prin care puteti distribui anunturi si bannere in motorul de cautare, dar si pe siteurile partenere catre publicul tinta pe baza intereselor sau cuvintelor cheie.
  • Facebook Ads prin intermediul caruia se realizeaza campanii foarte targetate ce livreaza anunturi catre publicul tinta in platforma Facebook, Instagram si Messenger.

Fie ca detineti un salon sau o fabrica de piese, mediul online va poate ajuta sa ajungeti la publicul tinta dorit intr-un mod cat mai eficient, targetat si la costuri mai mici decat mediul offline.

Vrem sa stim parerea ta