pinterest social media
Optimizari pentru un homepage eficient – partea a 2 a Articol recent Google AdWords dubleaza... Urmatorul articol Sfaturi pentru un homepage...

Optimizarea homepage-ului nu se opreste niciodata pentru ca ceea ce acum functioneaza, peste un timp, mai mic sau mai mare, nu va mai functiona pentru ca oamenii se schimba si cerintele lor la fel.

Din seria lucrurilor ce eficientizeaza un homepage trebuie sa enumeram transportul gratuit. Clientii isi doresc sa plateasca putin, dar transportul este un cost in plus. Aplicati diferite strategii de marketing astfel incat sa va cresteti vanzarile si sa ii scapati de aceste costuri.

De cele mai multe ori persoanele abandoneaza produsele din cauza costurilor de livrare. Combinati transportul gratuit cu alte modalitati si cu siguranta ca se vor vedea rezultate.

transportul gratuit

Utilizati modal box, pentru a le prezenta vizitatorilor dumneavoastra un mesaj important fara a face parte din homepage-ul site-ului. Acestea va ofera un avantaj sa subliniati ultimele noutati, reduceri sau informatii pe care vizitatorii trebuie sa le cunoasca si pe care le pot valorifica in folosul lor.

modal box

De asemenea, este foarte important sa le oferiti suport vizitatorilor prin intremediul chatului live. Investitiile in acest timp de suport pentru clienti ii va ajuta sa treaca peste anumite probleme si sa rezolve numite dificultati pe care le intampina de-a lungul procesului de achizitie.

chat live

Dumneavoastra utilizati insigne de incredere?

Insignele de incredere functioneaza ca niste spargatori de gheata. Totul consta in a vedea aceste insigne vizitatorul pe site, iar vederea acestuia il va motiva sa ia in considerare o achizitie. House of Kids a pus un semn de incredere in avantajul sau prin utilizarea Visual Website Optimizer pentru a executa un A/B test si a inregistrat o crestere cu 32% a conversiilor.

Puteti folosi ecusoane de incredere recunoscute pentru a le oferi o garantie reala a securitatii vizitatorilor. Afisarea unei duzini de insigne de incredere care nu sunt atat de cunoscute va conduce la impunerea unui fals sentiment de securitate si totusi oamenii sunt selectivi si la fel si clientii dumnevoastra.

insigne de incredere

Un lucru de care trebuie sa tineti cont in optimizarea homepage-ului din cadrul unui magazin online il reprezinta alegerea produselor pe care trebuie sa le afisati. Puteti efectua teste A/B pentru a alege daca produsele noi sau produsele sezoniere sunt mai bune decat cele mai vandute.

Testati in permanenta ceea ce clientii isi doresc!

Ceea ce un vizitator vede in primele cateva secunde pe pagina dvs. de pornire este foarte important, de aceea trebuie sa va creati un logo care sa va reprezinte si sa le comunicati USP care sa va scoata in evidenta. De exemplu, Oakstreet isi evidentiaza produsele de o calitate superioara prin urmatoarele: “Proiectat pentru longevitate” si “Handcrafted in America”.

logo

Lista sfaturile pentru un homepage de succes ar putea continua, insa aceasta lista trebuie actualizata in permanenta pentru ca mediul online evolueaza, iar clientii dumneavoastra devin din ce in ce mai atenti la ceea ce isi doresc si la ceea ce le oferiti.

Share

Vrem sa stim parerea ta