Pe ce canal ar trebui sa ma promovez? Google Ads sau Facebook? Urmatorul articol Afla cum iti poti promova...

Antreprenorii sunt tot mai nerabdatori si isi doresc sa obtina rezultate intr-un timp extrem de scurt. Canalele platite precum Google Ads si Facebook sunt o sursa de venituri rapide daca campaniile sunt realizate in mod corespunzator si daca site-ul este optimizat asa cum trebuie.

 

Unde ar trebui sa va promovati?

Raspunsul la aceasta intrebare este influentat de afacerea dumneavoastra si il veti gasi singuri in momentul in care va voi explica cum functioneaza cele doua platforme de promovare.

Google Ads

Google Ads este o platforma de promovare pay per click, extrem de eficienta si prin intermediul careia targetati cautarile utilizatorilor in motorul de cautare. Prin intermediul campaniilor distribuiti anunturi cu produse si servicii ce reprezinta solutia pentru cautarea utilizatorului.

Dumneavoastra practic oferiti o solutie la o problema sau la o curiozitate a utilizatorului. Anunturile il vor atrage pe site si il vor determina sa converteasca.

Folosind anunturi de tip text, imagini sau clipuri video veti oferi o solutie la o cautare a utilizatorului, motiv pentru care Google Ads este extrem de eficient pentru firmele prestatoare de servicii, dar si in cazul magazinelor online.

 

Facebook

Campaniile de Facebook sunt perfecte pentru magazinele online, pub-uri, saloane de evenimente dar si alte tipuri de afaceri bazate pe imagini. Daca afacerea dumneavoastra are ca si principala metoda de atractie imaginile, vizualul, culorile sau designul, atunci campaniile de Facebook sunt cele pe care ar trebui sa va bazati.

facebook ads

Concluzie

Facebook este o platforma ce vinde prin emotie si vizual. Google Ads se bazeaza pe nevoia utilizatorului sau pe dorintele lui manifestate prin cautari.

Cea mai eficienta metoda de promovare o reprezinta un mix de marketing performant care sa combine cele doua canale.

Share

Vrem sa stim parerea ta