Publicitatea online reprezinta activitatea prin care este transmis un mesaj catre audienta dorita prin intermediul internetului folosind pagini web, newlettere, e-mail etc.

Exista numeroase modalitati de a defini publicitatea online si, desi pare simplu, cu cat incercati sa intelegeti procesul cu atat mai mult lucrurile se vor complica, insa publicitatea online mereu vor ramane interesanta  si provocatoare. Publicitatea presupune mereu detinerea unei doze de creativitate, inovatie, aspiratii, dar si un domeniu atractiv.

Publicitatea online are mai multe forme printre care: bannerele publicitare, publicitatea contextuala si reclama prin motoarele de cautare, modalitate prin care firmele isi pot promova produsele, serviciile sau chiar brandul. Reclamele online au rolul de a persuada un public targetat afacerii dvs.

Mediul online va ofera sansa de a va promova intr-un mod cat mai creativ care sa va aduca rezultate rapide in functie de eficienta campaniilor desfasurate. Avantajul mediului online este controlul pe care vi-l ofera asupra bugetului si asupra publicului tinta catre care directionati anunturile, bannerele, textele sau e-mailurile.

 

Contactati-ne! Primiti raspuns in 24h.

Daca va doriti mai multe vanzari din online va invitam sa lucrati cu noi. Specialisti nostrii implementeaza si optimizeaza campanii de promovare eficiente, urmarind un raport cat mai bun intre numarul de conversii si cost per conversie.

Informatii de contact
Telefon: 0743.753.276
E-mail: contact@promovareaonline.ro
Program: 09:00 – 17:00 (luni – vineri)

 

Avantajele publicitatii online sunt:

  1. Brand awareness
  2. Cresterea ratei de achizitie
  3. Cresterea numarului de persoane care manifesta interes fata de brand (CTR – Click Through Rate)
  4. Contribuie la crearea sau schimbarea perceptiei despre un brand
  5. Creste rata de conversie
  6. Capacitate ridicata de a targeta nise specifice, nise ce nu pot fi atinse printr-o alta modalitate
  7. Segmentare foarte precisa
  8. Posibilitatea unei interactiuni si contact direct cu consumatorul/clientul
  9. Fidelizarea clientilor prin intermediul campaniilor, ofertelor si promotiilor
  10. Creativitate nelimitata
  11. Viteza de implementare
  12. Posibilitarea primirii unor recomandari sau transformarea virala
  13. Actiuni constante de inovatie si format flexibil ce presupun costuri de productie scazute, fara costuri de distributie.

Avantajele oferite de publicitatea online depind foarte mult de anunturile folosite in campanii. Rularea unor campanii nu va asigura castigarea unui profit, deoarece campaniile au nevoie de analiza si optimizari ale indicatorilor pentru a obtine profit.

Obtinerea unui profit presupune investitii, creativitate si multa munca pentru ca nu veti primi nimic daca nu actionati.