pinterest social media

Publicitatea online reprezinta activitatea prin care este transmis un mesaj catre audienta dorita prin intermediul internetului folosind pagini web, newlettere, e-mail etc.

Exista numeroase modalitati de a defini publicitatea online si, desi pare simplu, cu cat incercati sa intelegeti procesul cu atat mai mult lucrurile se vor complica, insa publicitatea online mereu vor ramane interesanta  si provocatoare. Publicitatea presupune mereu detinerea unei doze de creativitate, inovatie, aspiratii, dar si un domeniu atractiv.

Publicitatea online are mai multe forme printre care: bannerele publicitare, publicitatea contextuala si reclama prin motoarele de cautare, modalitate prin care firmele isi pot promova produsele, serviciile sau chiar brandul. Reclamele online au rolul de a persuada un public targetat afacerii dvs.

Agentie de publicitate online

Mediul online va ofera sansa de a va promova intr-un mod cat mai creativ care sa va aduca rezultate rapide in functie de eficienta campaniilor desfasurate. Avantajul mediului online este controlul pe care vi-l ofera asupra bugetului si asupra publicului tinta catre care directionati anunturile, bannerele, textele sau e-mailurile. Daca ai nevoie de o agentie de publicitate online pentru afacerea ta, iti stam la dispozitie cu servicii complete pentru afacerea ta.

 

Contactati-ne! Primiti raspuns in 24h.

Daca va doriti mai multe vanzari din online va invitam sa lucrati cu noi. Specialisti nostrii implementeaza si optimizeaza campanii de promovare eficiente, urmarind un raport cat mai bun intre numarul de conversii si cost per conversie.

Informatii de contact
Telefon: 0743.753.276
E-mail: contact@promovareaonline.ro
Program: 09:00 – 17:00 (luni – vineri)

 

Avantajele publicitatii online sunt:

  1. Brand awareness
  2. Cresterea ratei de achizitie
  3. Cresterea numarului de persoane care manifesta interes fata de brand (CTR – Click Through Rate)
  4. Contribuie la crearea sau schimbarea perceptiei despre un brand
  5. Creste rata de conversie
  6. Capacitate ridicata de a targeta nise specifice, nise ce nu pot fi atinse printr-o alta modalitate
  7. Segmentare foarte precisa
  8. Posibilitatea unei interactiuni si contact direct cu consumatorul/clientul
  9. Fidelizarea clientilor prin intermediul campaniilor, ofertelor si promotiilor
  10. Creativitate nelimitata
  11. Viteza de implementare
  12. Posibilitarea primirii unor recomandari sau transformarea virala
  13. Actiuni constante de inovatie si format flexibil ce presupun costuri de productie scazute, fara costuri de distributie.

Avantajele oferite de publicitatea online depind foarte mult de anunturile folosite in campanii. Rularea unor campanii nu va asigura castigarea unui profit, deoarece campaniile au nevoie de analiza si optimizari ale indicatorilor pentru a obtine profit.

Obtinerea unui profit presupune investitii, creativitate si multa munca pentru ca nu veti primi nimic daca nu actionati.

Mediul economic este din ce in ce mai competitiv, iar activitatea tuturor firmelor se desfasoara din ce in ce mai greu, reusind sa ramana pe piata doar acelea care se diferentiaza si care investesc constant. Cheia succesului nu exista, insa de-a lungul timpului au fost evidentiate cateva trasaturi pe care afacerile de succes le-au avut. Printre acestea as putea enumera viziunea, obiectivele, plasarea consumatorului pe primul loc, adaptabilitatea produselor, inovatiile, investitiile in dezvoltare, rabdarea, brandingul, strategiile de promovare, perceptia lor despre piata, plasarea in mintea consumatorilor etc.

Lista ar putea continua la nesfarsit, insa acestea sunt doar efectele care au dus la succes, insa cei care sunt responsabili de acet succes sunt oamenii. Este mult mai greu sa iti formezi o echipa, decat sa gasesti un produs inovativ. Oamenii sunt cei care fac ca lucrurile sa prinda contur, iar fiecare antreprenor are nevoie de oameni competitivi.

Multe dintre trasaturile unei afaceri de succes tin de partea de marketing pentru ca marketingul este cel care face legatura dintre produsul sau serviciul comercializat si consumatori. Canalele de abordare a consumatorilor sunt multiple, iar un simplu om de marketing nu poate avea cunostintele necesare pentru a se descurca perfect pe toate canalele.

Outsourcing-ul este solutia la care tot mai multe firme apeleaza. In cazul nostru externalizarea serviciilor de marketing online este o solutie perfecta pentru orice firma si chiar mult mai ieftina. Colaborarea cu o firma de publicitate sau cu o agentie de publicitate online  va ofera multiple avantaje:

  • acces la un numar mare de specialisti in domeniul marketingului online;
  • echipa dedicata obiectivelor urmarite de catre firma ta;
  • experienta in domeniul marketing-ului online ce cunosc piata pe multiple domenii;
  • viteza de implementare a campaniilor;
  • costuri mai mici decat cu angajatii;
  • eficienta maxima a campaniilor;
  • acces la multiple servicii de promovare etc.

Asa cum am mentionat, o agentie de publicitate online va ofera servicii de marketing online performante si eficienta ce va ajuta sa va dezvoltati.

A angaja 2-3 specialisti pe fiecare domeniu  al marketingului implica costuri mult mai mari, insa colaborarea cu o agentie de publicitate va scapa de o multime de cheltuieli inutile, cheltuieli ce se vor amortiza datorita rezultatelor ce vor fi obtinute prin intermediul campaniilor realizate.

 

Cu ce vine in plus o agentie de publicitate online?

Desi nimeni nu va poate garanta 100% succesul unor campanii de promovare, o agentie de publicitate performanta va sti intotdeauna pe ce canale trebuie sa va focusati pentru a atinge performanta.

Experienta agentiei se va reflecta si in rezultatele companiilor din prima luna de colaborare, eficienta acestora fiind evidenta cu adevarat.

O agentie de publicitate trebuie sa se implice in activitatea dumneavoastra si sa va ofere sfaturi, sugestii pentru promovare si dezvoltare a produsului. De asemenea trebuie sa se implice in luarea deciziilor cu privire la strategia de marketing ce urmeaza a fi abordata si sa inoveze tot ceea ce face pentru a creste brandul si vizibilitatea firmei pe piata online cat si cea offline.

Daca aveti nevoie de publicitate online si sunteti din celalalt capat al tarii puteti lucra fara probleme cu agentii de publicitate din Bucuresti, Constanta, Brasov, Cluj etc. Locatia firmei de publicitate pe care o alegeti este irelevanta, deoarece in acest domeniu prezenta echipei agentiei de publicitate nu reprezinta o conditie obligatorie pentru desfasurarea activitatii. Activitatea de publicitate online poate fi realizata din orice colt la lumii, insa este nevoie de transparenta totala. Colaborarea cu o agentie de publicitate este adesea remote, iar acest lucru faciliteaza atat agentia cat si firma dpe care o gestionati.

Sa angajez o agentie de publicitate sau sa imi creez propriul departament de marketing?

Necesitatea crearii unui departament de marketing ar trebui sa apara atunci cand costurile firmei cu agentia de publicitate ar fi egale cu costurile crearii si mentinerii unui departament de marketing intern care sa se poata ocupa de promovarea online a firmei.  Chiar si in conditiile de mai sus, crearea unui astfel de departament are lipsurile sale deoarece este o diferenta dintre o echipa ce face marketing doar pe un anumit domeniu si o echipa de specialisti care lucreaza zi de zi in online pentru firme multiple si care reusesc sa vanda pe mai multe domenii.

Exeperienta isi spune intotdeauna diferenta.

Tu cum alegi sa te promovezi?

5 motive pentru care ai nevoie de o agentie de publicitate

 

Daca te numeri printre cei care isi dezvolta afacerea si in mediul online, atunci acest articol este pentru tine. O publicitate online este printre cerintele de baza pe care sa le ai in vedere daca iti doresti sa fii cunoscut, iar pentru o treaba cu adevarat profesionista ai nevoie de o agentie de publicitate. Indiferent de stadiul in care se afla afacerea ta online, apelarea la agentii de publicitate iti poate aduce rapid rezultatele dorite. Poti replica, evident, ca esti deja pe social media, ai un site, ai investit in elemente de branding, si altele. Cu toate acestea, daca nu stii cum se face o publicitate online corecta si profesionista, rezultatele nu vor fi cele pe care le astepti. Daca nu esti totusi convins, iti oferim cinci motive pentru care sa apelezi la agentii de publicitate.

 

Strategii de publicitate

O firma de publicitate va incepe intotdeauna cu o strategie bine definita. Indiferent cat de multe agentii publicitate Bucuresti gasesti pe net, toate vor incepe cu acest pas. Se va tine cont si de ce poti face in mediul online pentru a promova afacerea, care sunt canalele si mijloacele. De fapt, fara o strategie buna, o firma de publicitate nu va sti exact cum stau lucrurile pe piata produsului tau si astfel, afacerea va avea de suferit. Fiecare detaliu trebuie analizat ”la sange” si fiecare posibil scenariu va fi luat in calcul. Trebuie multa atentie si rabdare, dar la final totul va merita din plin.

 

Experienta

Exista multe agentii publicitate Bucuresti, dar putine au experienta care isi va spune intotdeauna cuvantul. Daca ai de a face cu profesionisti, acest lucru se va simti in mod pozitiv in promovarea business-ului tau. Vor fi folosite Google Search Console, Google Analytics, SemRush (sau alte tool-uri specializate pentru SEO), vei primi rapoarte pe intelesul tau, situatiile de criza vor fi solutionate cu profesionalism, iar toate noutatile in domeniu nu le sunt straine.

 

Costuri mici

Chiar daca pare imposibil, ai parte de costuri mai mici atunci cand angajezi o agentie de marketing online, decat daca ai avea propriul angajat sau departament care sa se ocupe de acest aspect. Aici platesti doar serviciile de care ai nevoie, si ai garantia ca primesti ceea ce ai platit, indiferent de situatiile neprevazute care pot aparea.

 

Un text bun pentru afacerea ta

Se spune mereu ca un text bun face aproape totul, si este adevarat. O astfel de agentie va sti cum sa creeze o ”poveste” astfel incat afacerea ta sa prinda la public. Este nevoie de multa rabdare, pentru ca rezultatele pozitive nu se vor vedea chiar de la inceput, dar cu timpul vei fi convins ca ai facut cea mai buna alegere.

 

Totul la un loc

Atunci cand apelezi la o astfel de firma, atunci esti constient ca de fapt o intreaga echipa specialista in marketing online lucreaza pentru tine, si nu este nevoie sa cauti un specialist pentru fiecare etapa. Pentru ca este vorba de o echipa, vor fi multe idei pentru promovarea afacerii tale, si mereu vor fi alese cele mai bune. Prin urmare, tu ai numai de castigat!

 

Cum iti faci publicitate online?

Unul dintre raspunsuri ar fi acela de a-ti face pe cont propriu publicitate online, insa din experienta clientilor de pana acum, rezultatele nu vor fi prea bune pentru ca fara cunostinte bune, nu veti putea genera comenzi la costuri mici.

 

Ce este de facut?

Puteti sa incepeti sa studiati intens publicitatea online si sa intelegeti ce inseamna intreg mecanismul sau puteti alege o agentie de publicitate online, decizie care din punctul nostru de vedere este cea mai bune din trei motive:

  1. Economisiti timp
  2. Economisiti bani
  3. Lucrati cu profesionisti

 

Cum face o agentie publicitate online eficienta?

  1. Experienta;
  2. Studiu;
  3. Creativitate;
  4. Istoric;
  5. Tool-uri avansate.

 

O afacere online implica un proces de invatare continuu, motiv pentru care o agentie de publicitate online vine cu un Know-How superior care sa va ajute sa va cresteti afacerea oferindu-va suportul necesar si indicatii pretioase pentru a putea creste.

Dupa ani de zile in acest domeniu, va putem spune inca de la inceput ce canal vi se potriveste si care este numarul de comenzi pe care il puteti obtine in functie de bugetul detinut.

In plus venim cu propuneri care sa va creasca afacerea cu pana la 50% inca din primele luni,dar aceasta crestere depinde si de managementul dumneavoastra cat si de preturile practicate.

 

Cand vorbim de publicitate online, ne gandim la o forma de promovare prin reclame pe internet, pe diferite canale. Publicitatea online este inclusa in marketing-ul online, prin care iti poti promova produsele afacerii tale prin canale precum: Facebook, Google, Linkedin sau cumpararea manuala de publicitate, unde iti poti afisa reclamele pe diferite site-uri care ofera acces.

Cele mai folosite platforme de publicitate online sunt Google AdWords și Microsoft AdCenter (Bing Ads). O campanie de publicitate online optimizată corect poate aduce castiguri substantiale.

Pentru a intelege cum sa abordezi strategia de promovare, trebuie sa indentificam indicatorii cheie de performanta in functie de fiecare afacere in parte, analizam concurenta si planificam cum vom implementa strategia. Este foarte important sa executam acesti pasi in prima parte, pentru a ne asigura ca vom obtine rezultate si ne vom atinge obiectivele.

Daca iti doresti sa implementezi campanii de publicitate, trebuie sa intelegi trei moduri prin care iti poti investi bugetul alocat pentru reclame, dar si unde il poti analiza. Aceste trei costuri sunt CPM, CPC si CPA.

 

Ce este CPM?

Prin CPM, abreviem de fapt Cost per mille si este un instrument de masurare prin care le permite agentiilor care implementeaza campanii să ajunga la un numar mare de oameni simultan și nu necesita oameni să faca clic pe nimic. Datorită acestei acoperiri largi, CPM poate fi bun pentru cunoasterea marcii, iar ca avantaj este cel mai ieftin si are un cost redus.

Ce este CPC?

CPC este un instrument de masurare pentru site-uri web. Este posibil să setati un buget maxim în campaniile CPC, astfel incat atunci cand este atins numărul de click-uri stabilite, reclama să nu mai fie afisata. Important in aceste campanii, este ca trebui sa-ti cunosti foarte bine audienta, deoarece trebuie sa creezi reclamele potrivite pe paginile site-urilor potrvite,

Ce este CPA?

CPA este „cost per achizitie” si se numeste si plata per performanta (PPM). CPA tinde sa fie cel mai riscant, deoarece vei fi platit numai daca un utilizator da clic si efectueaza o anumita actiune, cum ar fi achizitionarea unui produs. Anunturile afiliate functioneaza intr-un mod foarte similar cu CPA.

În plus, CPL – Cost Per Lead. Este o derivare sau o delimitare din CPA. Dupa ce utilizatorul a facut clic pe reclama ajunge pe site-ul promovat. Utilizatorul trebuie să se autentifice si sa achizitioneze un produs sau un serviciu.

 

 

 

Publicitatea este întotdeauna prezenta, desi este posibil ca oamenii sa nu stie asta. In perioada aceasta, publicitatea foloseste toate mijloacele media posibile pentru a-si transmite mesajul. Face acest lucru prin televiziune, ziare, reviste, jurnale, radio, presa, internet, vanzare directa, sponsorizari, afise, haine, evenimente, culori, sunete, imagini si chiar oameni.

Suntem inconjurati de reclame si de companii care vor sa ne vanda produsele lor, asa ca ceea ce majoritatea tind este ca reclamele sa devina cat mai infiltrate in viata noastra, in “feed-ul” nostru de pe orice aplicatie, fara sa ne deranjeze sau sa ne forteze sa cumparam.

Cu alte cuvinte, afacerile sunt bazate pe oameni si au nevoie de ei pentru a exista in continuare, tocmai de aceea vor face tot posibilul sa pastreze conexiunea cu potentialii consumatori.