Publicitatea online reprezinta activitatea prin care este transmis un mesaj catre audienta dorita prin intermediul internetului folosind pagini web, newlettere, e-mail etc.

Exista numeroase modalitati de a defini publicitatea online si, desi pare simplu, cu cat incercati sa intelegeti procesul cu atat mai mult lucrurile se vor complica, insa publicitatea online mereu vor ramane interesanta  si provocatoare. Publicitatea presupune mereu detinerea unei doze de creativitate, inovatie, aspiratii, dar si un domeniu atractiv.

Publicitatea online are mai multe forme printre care: bannerele publicitare, publicitatea contextuala si reclama prin motoarele de cautare, modalitate prin care firmele isi pot promova produsele, serviciile sau chiar brandul. Reclamele online au rolul de a persuada un public targetat afacerii dvs.

Agentie de publicitate online

Mediul online va ofera sansa de a va promova intr-un mod cat mai creativ care sa va aduca rezultate rapide in functie de eficienta campaniilor desfasurate. Avantajul mediului online este controlul pe care vi-l ofera asupra bugetului si asupra publicului tinta catre care directionati anunturile, bannerele, textele sau e-mailurile. Daca ai nevoie de o agentie de publicitate online pentru afacerea ta, iti stam la dispozitie cu servicii complete pentru afacerea ta.

 

Contactati-ne! Primiti raspuns in 24h.

Daca va doriti mai multe vanzari din online va invitam sa lucrati cu noi. Specialisti nostrii implementeaza si optimizeaza campanii de promovare eficiente, urmarind un raport cat mai bun intre numarul de conversii si cost per conversie.

Informatii de contact
Telefon: 0743.753.276
E-mail: contact@promovareaonline.ro
Program: 09:00 – 17:00 (luni – vineri)

 

Avantajele publicitatii online sunt:

  1. Brand awareness
  2. Cresterea ratei de achizitie
  3. Cresterea numarului de persoane care manifesta interes fata de brand (CTR – Click Through Rate)
  4. Contribuie la crearea sau schimbarea perceptiei despre un brand
  5. Creste rata de conversie
  6. Capacitate ridicata de a targeta nise specifice, nise ce nu pot fi atinse printr-o alta modalitate
  7. Segmentare foarte precisa
  8. Posibilitatea unei interactiuni si contact direct cu consumatorul/clientul
  9. Fidelizarea clientilor prin intermediul campaniilor, ofertelor si promotiilor
  10. Creativitate nelimitata
  11. Viteza de implementare
  12. Posibilitarea primirii unor recomandari sau transformarea virala
  13. Actiuni constante de inovatie si format flexibil ce presupun costuri de productie scazute, fara costuri de distributie.

Avantajele oferite de publicitatea online depind foarte mult de anunturile folosite in campanii. Rularea unor campanii nu va asigura castigarea unui profit, deoarece campaniile au nevoie de analiza si optimizari ale indicatorilor pentru a obtine profit.

Obtinerea unui profit presupune investitii, creativitate si multa munca pentru ca nu veti primi nimic daca nu actionati.

Mediul economic este din ce in ce mai competitiv, iar activitatea tuturor firmelor se desfasoara din ce in ce mai greu, reusind sa ramana pe piata doar acelea care se diferentiaza si care investesc constant. Cheia succesului nu exista, insa de-a lungul timpului au fost evidentiate cateva trasaturi pe care afacerile de succes le-au avut. Printre acestea as putea enumera viziunea, obiectivele, plasarea consumatorului pe primul loc, adaptabilitatea produselor, inovatiile, investitiile in dezvoltare, rabdarea, brandingul, strategiile de promovare, perceptia lor despre piata, plasarea in mintea consumatorilor etc.

Lista ar putea continua la nesfarsit, insa acestea sunt doar efectele care au dus la succes, insa cei care sunt responsabili de acet succes sunt oamenii. Este mult mai greu sa iti formezi o echipa, decat sa gasesti un produs inovativ. Oamenii sunt cei care fac ca lucrurile sa prinda contur, iar fiecare antreprenor are nevoie de oameni competitivi.

Multe dintre trasaturile unei afaceri de succes tin de partea de marketing pentru ca marketingul este cel care face legatura dintre produsul sau serviciul comercializat si consumatori. Canalele de abordare a consumatorilor sunt multiple, iar un simplu om de marketing nu poate avea cunostintele necesare pentru a se descurca perfect pe toate canalele.

Outsourcing-ul este solutia la care tot mai multe firme apeleaza. In cazul nostru externalizarea serviciilor de marketing online este o solutie perfecta pentru orice firma si chiar mult mai ieftina. Colaborarea cu o firma de publicitate sau cu o agentie de publicitate online  va ofera multiple avantaje:

  • acces la un numar mare de specialisti in domeniul marketingului online;
  • echipa dedicata obiectivelor urmarite de catre firma ta;
  • experienta in domeniul marketing-ului online ce cunosc piata pe multiple domenii;
  • viteza de implementare a campaniilor;
  • costuri mai mici decat cu angajatii;
  • eficienta maxima a campaniilor;
  • acces la multiple servicii de promovare etc.

Asa cum am mentionat, o agentie de publicitate online va ofera servicii de marketing online performante si eficienta ce va ajuta sa va dezvoltati.

A angaja 2-3 specialisti pe fiecare domeniu  al marketingului implica costuri mult mai mari, insa colaborarea cu o agentie de publicitate va scapa de o multime de cheltuieli inutile, cheltuieli ce se vor amortiza datorita rezultatelor ce vor fi obtinute prin intermediul campaniilor realizate.

 

Cu ce vine in plus o agentie de publicitate online?

Desi nimeni nu va poate garanta 100% succesul unor campanii de promovare, o agentie de publicitate performanta va sti intotdeauna pe ce canale trebuie sa va focusati pentru a atinge performanta.

Experienta agentiei se va reflecta si in rezultatele companiilor din prima luna de colaborare, eficienta acestora fiind evidenta cu adevarat.

O agentie de publicitate trebuie sa se implice in activitatea dumneavoastra si sa va ofere sfaturi, sugestii pentru promovare si dezvoltare a produsului. De asemenea trebuie sa se implice in luarea deciziilor cu privire la strategia de marketing ce urmeaza a fi abordata si sa inoveze tot ceea ce face pentru a creste brandul si vizibilitatea firmei pe piata online cat si cea offline.

Daca aveti nevoie de publicitate online si sunteti din celalalt capat al tarii puteti lucra fara probleme cu agentii de publicitate din Bucuresti, Constanta, Brasov, Cluj etc. Locatia firmei de publicitate pe care o alegeti este irelevanta, deoarece in acest domeniu prezenta echipei agentiei de publicitate nu reprezinta o conditie obligatorie pentru desfasurarea activitatii. Activitatea de publicitate online poate fi realizata din orice colt la lumii, insa este nevoie de transparenta totala. Colaborarea cu o agentie de publicitate este adesea remote, iar acest lucru faciliteaza atat agentia cat si firma dpe care o gestionati.

Sa angajez o agentie de publicitate sau sa imi creez propriul departament de marketing?

Necesitatea crearii unui departament de marketing ar trebui sa apara atunci cand costurile firmei cu agentia de publicitate ar fi egale cu costurile crearii si mentinerii unui departament de marketing intern care sa se poata ocupa de promovarea online a firmei.  Chiar si in conditiile de mai sus, crearea unui astfel de departament are lipsurile sale deoarece este o diferenta dintre o echipa ce face marketing doar pe un anumit domeniu si o echipa de specialisti care lucreaza zi de zi in online pentru firme multiple si care reusesc sa vanda pe mai multe domenii.

Exeperienta isi spune intotdeauna diferenta.

Tu cum alegi sa te promovezi?

 

Afla cum iti vom creste vanzarile!

Trimite cateva detalii despre afacerea ta iar noi iti vom face o oferta de nerefuzat!

X
CERE OFERTA!