Scopul celor de la Google este sa ofera utilizatorilor solutia potrivita pentru nevoile lor. Acestia lucreaza la un sistem de rating (Seller Ratings) ce va aparea in anunturile din AdWords ale firmelor, ratingurile fiind calculate pe baza reviewurilor lasate de clienti.
Intreaga presiune va fi pe umerii intreprinderilor mici deoarece acestea trebuie sa adune comentarii.
Google nu a facut oficiale aceste informatii insa mai multi utilizatori ai platformei AdWords spun ca exista un nou minim pentru Seller Ratings extensions pentru a afisa anunturile in AdWords.
Firmele trebuie sa acumuleze cel putin 150 de reviewuri in ultimele 12 luni de la 30.
Aceaste masuri nu au fost implementate inca, dar aceste schimbari afecteaza deja clientii de pe multe piete inclusiv Marea Britanie, SUA si UE.
Actualizarea de la 30 de reviewuri unice la 150 se va realiza curand, iar cerinta minima de rating ca ramane de 3,5 stele. Un alt detaliu important este acela ca pe site trebuie sa fie cel putin 10 comentarii in limba in care este interfata Google.
Reviews.co.uk este primul site ce a vorbit despre aceste schimbari mentionand faptul ca aceste schimbari vor afecta micile intreprinderi si va motiva brand-urile sa strang suficiente reviewuri pentru a fi eligibili pentru extensia Seller Ratings si sa apara in anunturile AdWords rating-ul.
Cei ce nu indeplinesc noile cerinte pot constata ca nu vor fi eligibili pentru a utiliza Seller Ratings si vor vedea o schimbare in ratings score.
Vrem sa stim parerea ta