pinterest social media
Sfaturi pentru a creste engagement-ul pe Facebook Articol recent Google lanseaza Google... Urmatorul articol 4 strategii pentru un...

Dupa crearea unei firme va decideti sa creati si sa setati o pagina de Facebook pentru compania dumneavoastra, dar acest lucru nu poate fi intamplator. Facebook-ul va poate aduce un numar neasteptat de clienti, dar va poate afacta intr-un mod serios businessul.

Din experienta noastra va oferim cateva sfaturi ce va vor ajuta sa creati o pagina asa cum trebuie.

 

  1. Nu creati un cont fals pentru a putea crea o pagina pentru compania dumneavoastra

Foarte multe persoane fac acest lucru fara sa stie ca in momentul in care posteaza pe pagina sau in numele companiei, cu ajutorul anumitor setari identitatea lor nu va fi divulgata niciodata.

 

  1. Utilizati o poza de profil reprezentativa

 

Alegeti o  poza de profil ce va fi usor de recunoscut de catre potentialii fani. Puteti folosi un logo-ul, numele, o poza cu persoana cheie  etc.

 

  1. Utilizati o poza de coperta care sa creasca atasamentul cu fanii

Incercati ca prin intermediul pozei de profil si a pozei de coperta sa creati o legatura, sa transmiteti o idee fanilor dumneavoastra.

 

  1. Optimizati descrierea pozei de profil si a copertei adaugand link

Descrierea pozei de profil este reprezentativa si trebuie sa ii acordati o atentie aparte. Utilizatorul isi poate crea foarte usor o idee despre firma dumneavoastra din  descriere.

In functie de scopul paginii de Facebook puteti adauga link-uri catre site-ul dumneavoastra, catre un alt cont, catre un clip etc.

 

  1. Integrati poza de profil cu poza de coperta

Posibilitatile sunt nelimitate.

 

  1. Adaugati un buton de call-to-action (CTA)

In momentul in care un user intra pe pagina companiei dumneavoastra el trebuie sa stie ce are de facut si ii puteti sugera ce trebuie sa faca: „Cumpara acum” , „Contacteaza-ne!” „Rezerva” , „Use App” etc.

 

  1. Postati poze si clipuri

De ce poze si clipuri? Pentru ca aceste tipuri de continut mareste engagementul cu fanii.

Un alt motiv pentru care ar trebui sa postati este ca fanii vor dori sa distribuie sau sa dea like postarilor dumneavoastra crescandu-va vizibilitatea.

 

Tineti cont de aceste cateva sfaturi si in mod sigur pagina de Facebook a companiei dumneavoastra va avea succes.

Share

Vrem sa stim parerea ta