pinterest social media
Sfaturi pentru un homepage eficient Articol recent Optimizari pentru un... Urmatorul articol 10 sfaturi pentru...

Prima interactiune pe care un vizitator o are cu un magazin online este de cele mai multe ori homepage-ul, care nu este o pagina ce ar trebui sa aduca conversii cum ar spune unii detinatori de magazne online, insa este putin gresit. Homepage-ul trebuie optimizat astfel incat un vizitator sa poate sa converteasca chiar de pe prima pagina, iar acest lucru este posibil daca aceasta intruneste mai multe elemente.

Oferiti-le vizitatorilor posibilitatea sa cauta produsele dorite cu ajutorul unui search box. Aceasta micuta bara este posibil sa faca diferenta si sa va aduca vanzari rapide ale produselor dupa doar o cautare.

search box

Organizati-va bara de navigare int-un mod eficient astfel incat potentialii cumparatori sa gaseasca foarte rapid si usor categoria pe care si-o doresc. O bara de navigare foarte complicata ii va determina sa paraseasca magazinul online in mai putin de 15 secunde.

Sfat: Faceti ca bara de navigare sa ramana vizbila permanent, chiar si daca dati scroll si nu uitati sa aveti o bara de navigare responsive pentru navigarea de pe mobile.

bara vizibila

Utilizati browsing history pentru a va mari rata de conversie. Creati o zona in care evidentiati produsele vizitate anterior de potentialii dumneavoastra clienti si, ba mai mult, puteti crea o zona cu recomandari pentru acesta, ceea ce ar putea fi de un real ajutor acestuia.

Afisati in permanenta un widget cu cosul de cumparaturi. Acest lucru este recomandat, deoarece foarte multe persoane folosesc cosul de cumparaturi ca fiind wishlist, ceea ce este total gresit. Utilizati acest widget si veti observa o modificare in comportamentul persoanelor, deoarece acestea vor putea vedea in permanenta ceea ce au adaugat, situatie ce va determina realizarea conversiei.

cos de cumparaturi

Este de asemenea foarte important ca pe pagina de home sa aveti prezente informatii precum numarul de telefon, locatia, emailul, dar si partenerii, furnizorii renumitii. Asta va creste gradul de incredere al vizitatorilor.

Testati ce este mai eficient pentru dumnevoastra, caruselul de imagini sau imaginile statice?

Un studiu de caz bazat pe imaginile carusel si pe imaginile statice implementat pe pagina de home de la Grizzlyzoos a scos in evidenta faptul ca versiunea cu carusel a lua 2,06% din click-uri, in timp ce versiunea cu imagini statice a obtinut peste 40,53%.

Asta ar trebui sa va puna pe ganduri, dar cel mai bine testati si veti gasi un raspuns!

Creati o zona cu produsele ce beneficiaza de reduceri mari!

Statista a publicat un sondaj efectuat in America conform caruia 64% dintre cumparatorii online asteapta ca produsul dorit de ei sa beneficieze de reduceri.

Stiind acest lucru, nu ezitati si oferiti posibilului dumneavoastra client ceea ce el isi doreste pentru a converti.

Lista acestor practici recomandate ce trebuie implementate pentru un homepage eficient va continua intr-un articol viitor, deci fiti pe faza!

Aplicati, implementati, testati si alegeti ceea ce functioneaza cel mai bine!

Share

Vrem sa stim parerea ta