Social Media pentru afaceri Articol recent 5 tendinte in AdWords in... Urmatorul articol Avantaje indicatorului...

In zilele noastre foarte multi antreprenori nu iau in calcul modul in care social media poate influenta o afacere sau chiar daca acorda putina atentie acestei modalitati de promovare, insa daca lucrurile nu sunt facute asa cum trebuie, atunci rezultatul va fi egal cu 0.

De ce?

Pentru ca sunt foarte multe afaceri ce  au conturi pe diferite retele de socializare insa aceste conturi nu aduc niciun beneficiu real afacerilor datorita unei gestionari gresite si a lipsei de atentie acordate conturilor.

Din acest motiv tot mai multe firme isi externalizeaza departamentul de marketing realizand colaborari cu diferite agentii de marketing ce se vor ocupa de promovarea afacerii.

Folosirea serviciilor de social media pentru marketing reprezinta calea prin care afacerile pot ajunge la un numar mai mare de consumatori. Acestia vor interactiona cu brandul prin intermediul retelelor de social media realizandu-se o legatura intre brand/firma si consumatori pe baza unui plan de marketing bine pus la punct si a unei prezente constante si puternica  in retelele de socializare.

Implementarea corect a unor campanii de social media pot aduce unei afaceri un succes remarcabil.

Campaniile de marketing social media sunt reprezentate de o serie de retele de socializare prin intermediul carora se vor atinge anumite obiective ce tin de cresterea afacerii si a brandului.

Inainte de inceperea campaniilor de social media  trebuie sa creati un plan de afaceri. Pornirea unei campanii social media fara o strategie in minte este ca si cum ati merge prin padure fara o harta.

Creati un plan de marketing al campaniilor de social media si apelati la brainstorm in legatura cu obiectivele : ce va doriti sa obtineti prin campaniile de social media? Care este audienta dumneavoastra? Unde se afla majoritatea consumatorilor dumneavoastra si cum folosesc social media? Ce mesaj doriti sa trimiteti publicului tinta prn campaniile de social marketing?

Acestea sunt doar cateva intrebari la care trebuie sa raspundeti.

Social media va poate ajuta sa atingeti diferite obiective, cum ar fi:

  • Cresterea traficului pe site
  • Cresterea conversiilor
  • Brand awareness
  • Crearea unei identitati a brand-ului si asocierea brand-ului cu activitatile desfasurate
  • Imbunatateste comunicarea si interactiunea cu publicul tinta

Doar prin stabilirea obiectivelor puteti masura ROI  a campaniilor de social media.

Cum implementati corect o campanie de social media?

Acest lucru este foarte dificil din cauza lipsei de experienta in domeniu, insa o agentie de marketing ca poate usura munca si sa va aduca rezultatele la care doar visati.

Rolul agentiilor de marketing este de a planifica  modul in care se vor realiza si desfura campaniile pe fiecare retea de socializare incat rezultatele sa fie maxime. In spatele etapei de planificare se afla cautarea amanuntita a cuvintelor cheie relevante pentru audienta dumneavoastra, dar si procesul de brainstorm pentru crearea de idei ce vor atrage atentia publicului tinta asupra firmei dumneavoastra.

Crearea continutului este responsabilitatea noastra, iar cu ajutorul informatiilor publicate vom informa publicul tinta folosind texte, clipuri video, grafice etc. pentru a-I determina sa se apropie mai mult de afacerea dumneavoastra si sa capete incredere si sa converteasca.

Suntem o echipa profesionist, iar noi stim ce trebuie sa facem pentru cresterea brand-ului, deoarece acesta reprezinta elementul de diferentiere fata de competitori, iar clientii vor asocia un anumit produs/ serviciu cu brand-ul dumneavoastra.

Blogging-ul este o unealta foarte importanta pentru realizarea unor campanii de succes. Prin intermediul continutului trebuie sa oferiti cat mai multe informatii relevante pentru a va convinge publicul tinta.

Pentru ca o campanie de social media sa fie de succes va tine cont mereu de foarte multi factori si se actiona simultant pe mai multe retele de socializare, urmand ca totul sa fie masurat si analizat la final. In acel moment se va decide daca campania de  socila media a fost sau nu de succes, dar pentru a scapa de toate emotiile va recomandam sa apelati la ajutor profesionist.

De ce?

Pentru ca un om pasionat de marketing petrece cel putin 8 ore citind, invatand, studiind, aplicand si incercand diferite modalitati prin care o afacere poate atinge potentialul maxim.

Va stam la dipozitie pentru a va indruma sau a va prelua sarcinile! Contacteaza-ne acum pentru a discuta mai multe despre afacerea dumneavoastra, dar si despre modul in care se vor desfasura lucrurile.

 

Share

Vrem sa stim parerea ta