pinterest social media
Studiu de caz- Salon de infrumusetare. Prezenta in mediul online Articol recent 3 instrumente oferite... Urmatorul articol Google Android Search app...

In zilele noastre cu totii punem accent pe modul in care aratam, atat din punctul de vedere al vestimentatiei, dar si al coafurii, iar aceste lucruri devin cu atat mai importante cu cat se apropie un eveniment important.

Nu vom discuta despre modul in care trebuie sa arate o persoana ci despre modul in care trebuie sa arate un coafor care se respecta si despre modul in care trebuie sa atraga clienti si sa mentina legatura cu acestia.

Serviciile prestate de salon de infrumusetare sau un coafor vor fi principala modalitate prin care pot atrage clienti, pentru ca un client multumit te va recomanda si altor persoane. Modul in care este amenajat spatiul, personalul si serviciile sunt elemente importante de care trebuie sa tineti cont.

Pentru ca suntem conectati la internet aproape 24h din 24 orice afacere trebuie sa fie prezenta si in mediul online.

Cum face acest lucru un salon de infrumusetare?

  1. Site atragator 

Un site reprezinta cartea de vizita a unei afaceri. Creati-va un site prin care sa prezentati serviciile oferite, calitatea serviciilor , review-uri, poze cu clienti, oferte, dar si alte informatii relevante ce pot convinge orice persoana sa apeleze la serviciile oferite.

2. Optimizare SEO

Orice site are nevoie de optimizare pentru a fi pe prima pagina si cu atat mai mult site-urile saloanelor de infrumusetare pentru ca in mod inconstient doamnele si domnisoarele vor cele mai bune servicii si vor apela mult mai rapid la un salon al carui site se gaseste pe prima pagina.

 3. Campanii AdWords

Pentru a fi siguri ca toate domnisoare vor observa serviciile oferite de salonul dumnevoastra va recomandam sa desfasurati campanii PPC de Search si Display. Prin campaniile de Search anunturile dumnevoastra vor aparea pe anumite cuvinte cheie pe primele pozitii.  Campaniile de Display au rolul de a atrage clientii prin bannere atragatoare ce vor aparea pe diferite site-uri convingand utilizatorii sa apeleze la serviciile dumnevoastra.

4.Campanii Facebook Ads

Campaniile de Facebook Ads permit o targetare foarte precisa pe baza unor criterii, iar in acest fel veti distribui anunturi doar catre persoanele care conteaza. Ca si salon puteti promova imagini cu coafuri extravagante sau coafuri complicate si de ce nu chiar si clipuri prin care sa aratati profesionalismul si calitatea serviciilor prestate sau marturi ale clientilor.

 5. Social Media

Tineti legatura cu clientii dumnevoastra prin postari regulate pe retelele de socializare. Oferiti-le informatii, noutati, oferte, tineti-i conectati pentru ca doar asa veti crea o comunitate care va contribui la dezvoltarea afacerii dumnevoastra.

6.Branding

Cu totii stim ca brand-ul vinde mai mult decat produsul sau serviciul. Va sfatuim sa puneti accent pe numele salonului si pe logo-ul acestuia pentru ca doar asa va veti intipari in mintea clientilor si vor asocia numele salonului si logo-ul cu afacerea dumnevoastra.

Promovarea, dar si prezenta in mediul online reprezinta trepte importante pe care orice afacere trebuie sa paseasca pentru a iesi in evidenta.

Creaza o lume mai frumoasa! Iesi in evidenta investind inteligent!

Vrem sa stim parerea ta