Agentia Promos genereaza servicii de promovare pentru diferite brand-uri si isi doreste sa creasca vanzarile acestora oferind un pachet de beneficii personalizat pe nevoile clientului.
Daca vorbim de campaniile de promovare pe paginile de Facebook, acele ad-uri care iti iau ochii pe feed-ul personal, ei cu siguranta iti vor crea profilul buyer persona potrivit tipului tau de brand si reclame A/B testing unde isi vor da seama daca campaniile pe care le implementeaza vor aduce rezultate si partea de remarketing care iti vor aduce potentialii clienti care sunt deja familiarizati cu brand-ul.
Este foarte usor sa dai un “search” pe Google atunci cand chiar iti doresti sa cumperi un produs, dar cum facem ca brand-ul tau sa fie gasit? Desi nu ai un brand bine definitivat, campaniile PPC prin Google Ads iti vor livra impresiile si click-urile bazate pe reclamele implementate, fapt ce te va ajuta sa-ti dai seama de traficul persoanelor care iti viziteaza site-ul. Acele keywords au un rol foarte important in campanii, deoarece bazat pe ele, consumatorul va avea mai multe sanse sa-ti gaseasca produsele. O noua extensie pentru Google Display sunt Shopping Ads, care au un potential mai mare de a atrage consumatori.
Instrumentele de analiza pe care Google Ads le ofera pentru a intelege mai bine ceea ce se intampla in spatele brand-ului tau sunt modalitatile de licitare (bidding):
- CTR, definita ca rata de clic, prin care se poate observa frecventa cu care utilizatorii care au vazut anuntul au si dat click,
- CPC , definit cost per click, in care veti plati pentru fiecare click inregistrat
- CMP se va folosi pentru Google Display, atunci cand veti plati pentru fiecare o mie de vizionari.
Analiza pe baza conversiilor se va face cu ajutorul ratei de conversie, in care este masurata perfomanta brand-ului cu ajutorul costului per conversie, iar ei se vor consulta cu dvs. pentru deciziile pe care urmeaza sa le luati pentru ca rezultatele sa nu fie afectate. O optiune frecvent utilizata pentru a creste rata de conversie in campaniile tale, este landing page si este creata atunci cand consumatorii dau click pe link-ul ad-ului. Interactiunea pe site, dar si performanta pe pagina este determinata de termenul bouncing rate, instrument de analiza a traficului. Daca totul iese asa cum trebuie, iar calitatea campaniilor create de ei este inalta, atunci si scorul de calitate va fi inalt. Deci in concluzie este important ca cei trei factori (CTR, relevanta ad-urilor si experienta creata de landing page).
Un alt instrument care te ajuta sa masori ce metode sunt potrivite pentru brand-ul tau si cum iti poti imbunatati campaniile pentru a atinge performanta pe care ei ti-o garanteaza, este ROAS.
Asa cum spuneam, beneficiile de a lucra impreuna cu Agentia Promos sunt multe, deci ofera si alte tipuri de servicii precum servicii SEO, Web Desugn sau user experience pentru site-ul tau, deoarece vei avea nevoie sa identifici nevoile si dorintele consumatorului astfel incat pe site sa oferi o experienta cat mai usoara si placuta. Un alt aspect important pentru business-ul tau este lead generation pentru a capta atentia si interesul fata de produsul sau serviciile pe care le oferi.
Vrem sa stim parerea ta