Schimbarea consumatorilor forteaza marketerii sa creeze continut diferit.
Cerintele de continut au crescut exponential, determinate in primul rand de schimbarile in adoptarea tehnologiilor de consum. Mobile a schimbat modul in care comerciantii comunica cu publicul.
Ceea ce difera pe mobile in comparatie cu mediile vechi, este frecventa si mentalitea consumatorilor. Oamenii se afla in modul descoperire pe telefonul mobil. Ei isi dedica aproape intreaga atentie unui singur lucru pe ecran la un moment dat.
Schimbarea comportamentelor creaza o provocare pentru comercianti care sunt nevoiti sa aiba un continut care sa fie la inaltimea asteptarilor. Numarul de povestiri pe care trebuie sa le spuneti devine tot mai mare, dar bugetele raman la fel.
Flashstock va ajuta sa intelegeti ce trebuie sa stiti despre economia continutului procesului dumneavoastra de productie si solutiile care va vor permite sa scalati si sa satisfaceti cerintele din ce in ce mai mari ale marketingului de continut in prezent.
Vrem sa stim parerea ta