pinterest social media
Tips & tricks despre Google Adwords Articol recent Cum sa construiesti o... Urmatorul articol 5 sfaturi pentru a scrie...

Campaniile care au la baza cuvinte cheie sunt cele mai bune la nivel de atragere de trafic targetat. Un instrument util pentru alegerea cuvintelor relevante pentru site-ul tau este Keyword planner, planificatorul de cuvinte oferit de Google. Acesta iti prezinta un raport referitor la numarul de cautari ale anumitor cuvinte cheie pe parcursul unei luni. Cand utilizezi Adwords, este important sa iti setezi cuvintele relevante pentru afacerea ta astfel incat  acestea sa sugereze o intentie de vanzare. Exista un robot care iti sugereaza termeni cheie, insa acesta are scop obtinerea unu cost cat mai mare. De aceea este indicat sa te uiti peste ele, dar sa le alegi pe cele care pot oferi un raport cost-vanzare cat mai rezonabil. Este stiut faptul ca o campanie Google Adwords buna are un CTR (click-through-rate) de cel putin 10%. Bugetul estimativ pentru fiecare termen cheie se poate determina plecand de la formula numar de cautari*costul sugerat de Adwords*10%.

Cel mai bun CPC (cost-per-click) se obtine daca tii cont de calitatea anunturilor, de calitatea landing page-ului, de extensii. Anunturile trebuie sa contina cuvintele cheie, sa fie originale si sa contina un CTA (call-to-action). Landing page-ul este o alta componenta a strategiei de promovare in online, iar aceasta trebuie sa fie relevanta pentru activitatea pe care ne-o dorim ca utilizatorul sa o realizeze. De exemplu, daca ne dorim ca acesta sa cumpere un anumit produs, landing page-ul va fi pagina de produs, si nu homepage-ul.

Urmărirea conversiilor prin Google Adwords contribuie la optimizarea CPC-ului deoarece vei cunoaste care sunt termenii cheie care iti aduc sau nu conversii, si astfel iti poti seta CPC-ul. Adaugarea unor extensii in anunt nu iti aduce un cost in plus, ba mai mult, iti mareste CTR-ul. Google definește scorul de calitate ca o apreciere a calității cuvintelor cheie, anunțurilor și landing page-ului. Fiecarui anunt i se atribuie un scor de la 1 la 10, iar cu cat un anunt are un scor mai ridicat, cu atat vei plati mai putin.

Optimizarea scorului de calitate se poate realiza prin reducerea numarului de termeni cheie din grupul de anunturi (3-10 termeni cheie/ad), prin realizarea unei liste cu termeni cheie negativi si  prin adaugarea sitelink-urilor. Acestea sunt cateva sfaturi referitoare la utilizarea Google Adwords pentru cresterea traficului pe site-ul tau.

Care sunt tehnicile utilizate de tine pentru a mari traficul pe site? Asteptam comentariile in sectiunea de mai jos

Share

Vrem sa stim parerea ta